Kom nuuuuuurååååååå

Idag kommer Ri hem!! Bra av massa olika anledningar
  • Han kan jaga ut råttan ur köket (den har kommit tillbaka)
  • Han kan klia mig på ryggen så jag kan somna innan 02.00
  • Fiskarna kommer få mat, ingen kommer glömma dom (med ingen menar jag mig)
  • Middagen kommer stå framdukad när jag kommer hem från jobbet
  • Jag behöver inte prata med mig själv längre
Han har varit borta för länge nu tycker jag. Så nu ligger jag här hemma i soffan och väntar på att hela tjocka släkten ska komma. De lär komma när som helst. Sen när de har åkt så kan jag krama och pussa på min man MASSA MASSA.

Vågar inte göra sånt när familjen är här.

De kan ju tro att jag är galen eller nåt..

Fan då, jag kom precis på att hans vän skulle följa med och stanna här i några dagar. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjejer e så gulliga när de e kär :D

2012-01-28 @ 09:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0