Ri gick nog ner ett kilo i vikt idag

Idag har vi vart och friserat kalufsen, jag och Ri. Klippte av haret en ganska bra bit sa nu har jag endast tre fjuniga stran kvar pa skallen men de strana har inga kluvna toppar kan jag lova!
Rajraj klippte nog av tre decimeter har och frisoren agnade valdigt mycket tid till att platta badas har. Kul eftersom mitt har inte kan vara annat an platt, det gar inte att fa det en gnutta lockigt ens om man forsoker och Ri tycker att det ar skitfult nar killar har rakt har.

Men vi ar ack sa nojda sa ikvall ska vi ut och kaka och visa upp vara nya lite kortare harsvall.

Kommentarer
Postat av: anna

sv: japp vi var i Ao Nang, älskar det stället! Fan vad nice att bo där, vart jobbar du någonstans? :)

2012-01-02 @ 22:56:50
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0