Sa ikvall blir det en redig fylla! Och sa ar vi hemma innan tolv hoppas jag

Jag gor en lista till mina fina lasare som svarade pa min fraga. Ni andra kan dra! Eller nat. Nej, inte dra. Stanna det ar kul om nagon laser det jag skriver. Da kanner jag mig viktig. (Nar jag skulle skriva viktig sa andrade iPaden till viktigaste, den vet att jag lider av lite latt hybris.)

Har kommer den ytterst viktiga listan:
1. Jag fryser
2. Jag ar hungrig
3. Idag sag jag den nast sista Harry Potter-filmen for forsta gangen och jag skams att skriva det eftersom jag egentligen ar storsta Harry-norden som ser alla filmer pa bio
4. Jag lagade inte frukost till Ri i morse
5. Sjong gjorde jag inte heller
6. Dessutom ska han fa diska OCH laga middag till mig
7. Jag har inte heller nagon riktig present utan bara ett kort
8. Ikvall ska vi dricka vin
9. Jag har ett sugmarke pa handen som jag fatt av en mycket liten man
10. Jag ar inte alls sugen pa att ga ut men vill valdigt garna dricka ol

Det dar med ol ar faktiskt lite konstigt. Har matt illa av ol i flera manader, har inte kunnat dricka mer an tva men nu javlar ar jag tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0