Husmor

AWIIII den ömma husmodern med de tre dyra kissarna (totalt värde i SEK: 12 000-15 000) har slagit till igen. Så ja, jag for till stranden och pluggade lite men kom på att jag ville skriva mina kompisars namn på thailändska så det klottrade jag ner i min skrivbok. Vågar dock inte visa det för er ännu, måste rätta det först.
 
Men sen åkte jag hem och gjorde eget jordnötssmör i vår shejkgrej. Helt underbart att kunna göra sånt onyttigt utan alla gifter som vanligtvis finns i godis. Sen efter en underbar middag lagade jag chokladkakor som jag placerade RUNT jordnötssmöret. Såhär alltså:
 
*Alltså vad fan jävla fittcpblogg.se som krånglar hela tiden*
 
Provar igen.
 
 

Såja, omstart av sidan för att det skulle funka. Har blivit så en del nu sen blogg.se ändrades och det leder till en del ubrott på den här sidan av datorskärmen plus att det jag tänkte skriva kändes alldeles jättetråkigt nu. Så då blir det en sån här deppig text istället. OCH VEMS FEL ÄR DET?!
 
Husmor, ja. Matade Riset med mina kakor tills han somnade av uttorkning för kakorna var så torra att man halvt avled. Men fiiiiiiiiiina va?
 
Och det bästa idag har ju lätt varit googlingen av kissarna. Vi googlade i flera timmar när Ri kommit hem från jobbet och så drog vi och slet i katterna och läste beskrivningar och kom fram till att vi har en russian blue, en russian black och en russian tabby (tror jag det hette). Pussy verkar dock vara lite blandis men alla älskar henne ändå.
Nu ska jag nog krypa ner i sängen med min lilla fina familj. För just ja, det bästa med googlingen var att Ri började titta på katterna med andra ögon. Han har sagt fina saker om dem, han har låtit dem leka i soffan(!!), han har hjälpt mig koka räkor och fisk till deras kattmiddag och han sa "den där katten är ju minst jobbig" om Bang. AAAAAAAW det är kärlek kan jag säga er.
 
Så god natt önskar vi
 
(Ojoj nu hoppade det in en jätteliten groda i vardagsrummet från under ytterdörren. Självklart kom Mamma springandes och fångade den. Gött så man slapp göra ännu en grodvideo. Det spöregnar ikväll btw.)

Kommentarer
Postat av: art reproduction oil painting

I have to recognize that your blog is really nice and attractive,and I am really pleased that I can read it.I back you!

2012-07-04 @ 05:34:56
URL: http://www.wholesaleartmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0