Jag är inte alls sockerberoende

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag är så sugen på cha yeeeeeeen! Hade dock suttit mer underbart igår då jag nästan avled av svett, nu är ju temperaturen och luftfuktigheten alldeles behaglig men jag har vart ute och promenixat min vanliga runda och lyckades springa så pass mycket att den bara tog 53 minuter istället för 60 som sist.
Och som alltid efter att jag bränt en gnutta fett får jag zuperzockercravingz. Vilket betyder att jag vill ha chips, kakor, bullar, godis och glass och sen något sött att skölja ner det med.
 
Ligger nu nedbäddad i soffan och väntar på att min slav ska komma hem från seven med kakor och glass till mig. Han skulle åka och hämta sin moppe och jag fick honom att lova att inte stanna där mer än 30 minuter och sen bunkra upp på seven på vägen hem.
 
Hoppas han håller sitt löfte annars startar jag grillen och flår kissarna!
 
Mm nu kom Bang och hoppade upp på mig.. DAGS FÖR BANGMYS!

Kommentarer
Postat av: Bella (f.d soi mao)

Va fan, har du blonderat dej igen??

Svar: Neee det är en gammal bild!
ฟรีด้า

2012-07-02 @ 18:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0