Nu vänder vi skiten

Igår hängde jag med Ella nästan hela dagen och förpestade hennes liv. Klagade på ALLT och var en gnällig svärande barnrumpa för jag behövde få allt ur mig. Sen sa jag att nej, nu åker jag och fixar min käft och vänder på skiten. Gör det här till något bra istället.
 
Var dock lite besviken för att jag inte vet vart jag kan fixa min mun men jag kan nog lära mig att leva med det tills det går att fixa. Det kunde vart värre. Vart tog den Frida vägen som alltid sa så? Hon är på väg tillbaka.
För jag har det ändå bra.
Igår när jag ville spy på allt så kom min älskade och pussade mig på huvudet och kramade mig och då tänkte jag att jag har det faktiskt väldigt bra. Det här är bara små skitsaker som jag låtit göra mig upprörd.
 
 
Sen mixade jag till en ruskigt sur shake och tittade på Californication och lutade huvuden ihop med min kära.
 
 
Sov ut ruskigt länge idag och rostade mackor med jordnötssmör och sylt på till frukost. Mixade ihop ännu en sur limeshake. En moppe gled in utanför huset hörde jag, hörde även en tuta. Kollade ut. SÅG RYGGEN PÅ BREVBÄRAREN!
 
Jag har fått paket!!!
Äter även god frulle!
Där kan ni också ana mina converseskor på naglarna.
 
En dålig sak leder ofta till en serie dåliga saker. Men sen brukar en bra sak komma och ändra på allt. Nu hoppas jag bara att det fortsätter vara bra för jag är på bra humör nu.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Det vänder nu ska du se!:)
Grymt kul med paket!

2012-07-31 @ 09:13:45
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0