Positivt med det var ju att jag nu kan vara mig själv där inne

En av de här påsarna har fått alla på seven i Klong Hang att tro att jag går runt och släpper mig hela tiden. Det är iofs ofta sant att jag gör det, jag menar vem släpper sig inte?! Men jag gjorde det inte igår och speciellt inte inne på 7eleven.
 
Jag hade köpt fisk till katterna som stank PRUTT! Jag gick runt med påsen i handen hur länge som helst och försökte få Ri att erkänna att han släppt sig men han vägrade.
Sen luktade jag på påsen.
 
Insåg vart lukten kom från.
 
Sen när vi skulle betala sa Ri FYYYYYYYYY fan vad det luktar kan du inte ställa dig utanför och vänta tills jag betalat? Så fick jag gå ut och skämmas med min stank och alla kollade på mig och trodde att det var min stjärt som stank.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, jag trodde först kassarna knarrade så det lät som fisar. Sånt är också jobbigt, skor som "pruttar" när man går. :)

Svar: haha jaa den är också jobbig!
ฟรีด้า

2012-07-06 @ 13:19:04
URL: http://streetklader.theinformationguru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0