Yes jag har raskatter ändå

Har googlat hela morgonen.. Siameskatter som Koko påstår att Mamma är. Är lite osäker på den fast Bang ser faktiskt ut som en svart siames. Plus att siameser är ju tydligen riktiga thaikatter.
 
MEN har nyss kommit fram till att Mamma är en renrasig (måste vara) russian blue. Har googlat runt här och hon har ju den rätta kroppen, ögonen och päls. Hon är silvrig och korthårig och mjuuuuk.
Dessutom ska russian blue katter vara oerhört sällskapliga och det tycker jag kan stämma in på alla tre kissarna. Men mamman är ju en klass för sig även fast ingen av dem låter mig gå på toa i fred. Alla som varit här hemma och sett Mamma vet vad jag snackar om. Hon förföljer mig ÖVERALLT.
 
Och där kom regnet. Fan. Jag som hade planerat att åka till stranden nu klockan ett och plugga. Köpa en cha yen och sitta i en liten hydda och njuta av livet. Här hemma får jag liksom inget gjort.
Men jag tror att det bara är en liten regnskur så om jag tar en lång dusch nu hoppas jag att det är över när jag duschat klart.

Kommentarer
Postat av: Övergivenkvinna.com

ja, det är lite svårt att få tag i mannen just nu, ser han knappt själv han jobbar ju dag o natt! men ja ska säga till så fort ja ser han ;)

ja jäklar vilket space'at utseende dom har... speciellt den där lilla kraken.

2012-07-03 @ 09:07:21
URL: http://nicokonst.blogg.se
Postat av: Sophie

Gud så söt!;) Hur kommer det sig att ni bor just i Ao Nang? Pga. vänner eller bodde Ri där innan ni träffades med?

2012-07-03 @ 19:08:47
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se
Postat av: Sophie

Gud så söt!;) Hur kommer det sig att ni bor just i Ao Nang? Pga. vänner eller bodde Ri där innan ni träffades med?

2012-07-03 @ 19:08:51
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0