Det blev ingen kladdkaka-kväll all by myself


Jag slutade tycka synd om mig själv, åkte hem till Bella och käkade toast och chips och kollade på film. Noah låg och sov så sött mellan oss. Vi var som en liten familj.
De har ju en stooor säng till skillnad från mig. Och ett superduperkallt rum och stora burriga täcken. Så man kan verkligen ha filmmys där. Inte som i min bastu till sovrum.

Men jag gillar mitt hem ändå. Och min säng.

Ska bädda rent i sängen och krypa ner.

Är trött. Vet inte hur min läxa blev. Skrev tio meningar på thai. Får väl se om läraren godkänner dem när jag ska läsa upp dem inför klassen imorgon. Det är säkert perfekt som vanligt.

(Även fast jag fått skriva om den här texten PÅ SVENSKA, mitt modersmål, hundra gånger för att jag satt punkter mitt i orden och glömt ord och bara.. ja håller på att somna mitt i.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0