Hjälp mig väcka min komapatient!

Igår kväll var jag hemma hos Bella och kollade på film tills jag däckade. Sen åkte jag hem, redo att bli spoonad av Rajraj men han hade också däckat. På soffan. Och jag skrek och drog och slet i honom allt jag kunde för att få honom att vakna och traska in i sovrummet.

Så jag lät honom sova på soffan tills han vaknade själv vid fem och kom in till sorummet. Så är det väldigt ofta. Och som så många gånger förut frågade han mig om jag försökt väcka honom när jag kom hem. Jag svarade att jag försökte få honom att tro att det var jordbävning och skakade hans kropp och skrek hans namn ganska länge utan resultat.
Men när han kom hem från jobbet på eftermiddagen frågade han om jag verkligen hade försökt väcka honom. Mjo det kan man väl säga att jag verkligen gjorde.

Såå.. Hur väcker man folk som lätt hamnar i koma?
Han kan somna lite var som helst och när som helst och väldigt ofta när jag ber honom att göra något jobbigt. Ge mig era bästa tips!!


PS. Jag har stekt lite på stranden idag. Kanske ska sluta vara vit?
PS2. Bilden är gammal, han ser inte ut sådär när han sover. Tråkigt nog.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Häll vatten på honom!

2012-03-27 @ 16:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0