Idag orkar jag inte gå till skolan

Har lite ångest över min läxa. Vi skulle lära oss hela alfabetet i rätt ordning på två dagar. Okej lite mindre än hälften av alla bokstäver har vi fått lära oss tidigare men inte i rätt ordning.
Så nu i onsdags lärde vi oss 24 nya bokstäver som vi ska blanda ihop med de 19 vi redan kan och sen kunna säga och skriva dem i rätt ordning.

Är det bara jag som tycker att det är lite hårt?

Jag känner mig.. ledsen. För jag kan typ de första tio bokstäverna i rätt ordning sen vet jag inte ens hur de ser ut eller vad de heter. Jag hoppas verkligen inte att Colin (min klasskamrat) har lärt sig hela alfabetet nu för då kommer jag känna mig så himla dålig.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ det är orättvist!! Så förväntar sig läraren att man kommer kunna allt perfekt idag och så kommer vi lära oss massa nya ord som jag inte kommer kunna läsa för jag vet inte ens hur man uttalar bokstäverna.

Aja, jag vet iaf att jag kommer kunna allt bättre än finnen i klassen.

Om inte.. Ja då slänger jag mig framför en lastbil på vägen hem.


Dessutom drömde jag att Riset dumpade mig i natt. Och jag var helt okej med det så jag skaffade en ny kille och ingen verkade förvånad över att vi gjort slut.
Sen ångrade jag mig jättemycket att jag inte försökte få honom tillbaka men då var han borta.
Sånt gör mig också på dåligt humör, fatta då om det skulle hända i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0