IIIH IDAG HÄNDER MASSA ROLIGA GREJER

Idag är det internationella kvinnodagen!! Så grattis alla kvinnor och ladyboys. Och tomboys. Ja alla som vill eller ändå tillhör det kvinnliga släktet. Jag firar denna dag genom att gå på den nya marknaden som kommit till byn ikväll och då ska jag låta Ri köpa allt jag vill ha till mig.

Man ska få presenter idag va?

Sen så firar jag faktiskt på ett ruskigt bra sätt som ni kanske får se sen om ni ber snällt. Ska nämligen iväg och snart och göra något sånt här!

Ja, lite smått gamla bilder från Bangkok 2009

Kommentarer
Postat av: Emma

Vart ligger den nya marknaden?Är den öppen varje dag?

2012-03-08 @ 08:18:43
Postat av: Louise

Ohh. Visa tatueringen!

2012-03-08 @ 16:28:24
URL: http://sweet-holy-crap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0