Jag kom iväg till marknaden efter en vecka!


Igår fick jag äntligen gå på marknaden! Den hade fyllts med affärer (eller stånd om man så vill) så det fanns en massa att shoppa. Och en jäkla massa skit som vanligt.
Det roliga med alla dessa marknader som kommer är att det alltid är samma folk som kommer med samma grejer och de ställer upp sina affärer på samma ställen. Jag börjar kunna det där nu.

Men jag lyckades ändå shoppa lite. Bland annat ett par shorts som satt som en smäck! Första gången jag köper ett par byxor i Thailand utan att prova och lyckas uppskatta min rövs storlek rätt.

Antingen så har jag insett hur stor den faktiskt är eller så har den krympt.

Tror på det första.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0