Jag som trodde att GG dog för två år sen

Åh, finns det något bättre än att inse att man missat två säsonger av GossipGirl när man ligger hemma en hel dag och är sjuk?? Nää, precis nu har jag ju massor att göra. Eller titta på.
Igår släpade jag mig till skolan och hostade och snorade och hickade sönder lektionen. Men det gick bra och jag klarade av att jobba trots huvudvärken från helvetet. Nu har jag köpt värktabletter så jag har i nödfall.

Tråk o vara lite sjukis men jag vet att jag måste vila vila vila nu. Vaknade vid åtta i morse och mina halsmandlar var som två små äpplen så jag tvingade mig själv att sova i fyra timmar till och när jag vaknade vid tolv kändes de bättre. Inte helt bra men helt klart bättre.

Fruktkväll med film och kli på ryggen står på schemat efter jobbet ikväll.
Så mår jag säkert som en gudinna imorgon på min lediga dag!

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Du kan... NOG andas ut gällande det destillerade vattnet. Haha. Men det är vad jag fått höra av alla mina kemistlärare. Men det stod någonstans att det var en myt och blablabla. Men jag vet inte jag.. :P Men har du inte sprängts ännu så är det lugnt. Haha.

2012-03-24 @ 11:27:21
URL: http://gaymasen.se
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Tänkte bara tipsa om min tävling där du kan vinna en valfri vara värd 500kr från Beachandmotion.

Allt du behöver göra är att kommentera inlägget :D

http://adaras.se/2012/march/vinn-valfri-vara-fran-beachandmotion-for-50.html#comment

Hoppas du vill vara med! Kram <3

2012-03-24 @ 23:17:31
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0