Jag suger på tysta leken

Jag försöker frysa ut Ri, eller köra tysta leken då eftersom han är en olydig hund som gör mig jävligt förbannad idag. Okej, han uppfyllde min högsta önskan tidigare om att få nudelsoppa innan jag for till jobbet utan att jag ens hade nämnt det för honom.
Men sen sa jag lite fint Vill du göra mig glad så kan du städa lite här hemma.

Men när jag kom hem var det skitigare än när jag for och jävulsungen var inte ens hemma. Och ingen middag stod och väntade på matbordet. Så nu tänker jag tjura.

Man behandlar mig inte så när jag är sjuk och går ostraffad.

Problemet är bara att jag suger på detta. Gav han onda ögat nyss och hans leende bara dog och då dog ju jag med. Vill ju inte att den känsliga lilla pojken ska bli ledsen. FAN jag vet att han bara blinkar med sina puppyeyes för att få mig sluta vara sur.


Hann inte ens skriva klart det här inlägget innan jag förlorade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0