My chocolate-boyfriend makes me skinny! :)

Färden hem från skolan idag var riktigt ruskig. Det duggade lite inne i Krabi town så jag satte på mig regnponchon när jag skulle åka hem. Better safe than sorry liksom. Vet inte om jag var så jävla safe ändå.


Regnskuren som Gud glömde föll nämligen över mig. Det var STORA HÅRDA regnkluttar som föll ner överallt. Men jag såg att himlen var ljusare mot Ao Nang så jag gav inte upp. Konstigt nog betydde den ljusare himlen ännu mer regn vilket jag inte ens trodde var möjligt.
Det gjorde så sjukt ont på min kropp när regndropparna (det var inga droppar ens, vet inte vad jag ska kalla dem.. smält hagel?) landade på min lilla oskyldiga kropp. Jag frös så mycket att jag ville lägga mig i närmaste vattenpöl och värma mig i det ljumna vattnet som värmts upp av asfalten.
Så jag sjöng alla glada sånger jag kunde komma på, Sjung om studentens lyckliga dar! och en jävla massa julsånger som ploppade upp i mitt huvud. Sen ville jag bara börja gråta för det var så kallt och gjorde så ont.


Men så började jag tänka på vad jag höll på med. Helt sjöblöt på en moppe i Thailand sitter jag och sjunger julsånger så började jag skratta jättemycket. Alla som såg mig måste trott att jag var helt knäpp.


Sen när jag kom hem bestämde jag mig för att gå ner i vikt så jag mosade i mig min svenska marabouchoklad som legat och väntat på att få bli uppäten hur länge som helst. För ny underbar forskning har gjorts! Det viktiga är att man äter choklad ofta och man behöver inte träna! Såååå... Kanske ska rulla till seven och köpa lite mer choklad, det var ju faktiskt över sex timmar sen jag käkade det sist.

CHOKLADKÄLLA 1
CHOKLADKÄLLA 2
TVÅ oberoende källor som bekräftar. Jag tror verkligen på detta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0