Nu måste jag skaffa en egen bebis ju


Buhu idag slutade den här sötisens far att jobba vilket betyder att de inte är i lika stort behov av sin nanny längre. Dvs mig. Tråkigt nog. Han har ju varit den där goa klumpen jag kunnat klämma och sniffa lite på när jag sörjt att min man är en barnhatare.

Så nu är det dags för mig att ge mig ut på jakt efter en ny man!

Finns kanske någon läckerbit med bra gener som läser min blogg som kan tänka sig att bli min baby daddy? Har precis beskrivit min drömkille för Ri så det är bara att höra av sig till honom och se om ni kan matcha mina krav!

Kommentarer
Postat av: Anonym

woah han ser ut som en söt liten buddah!!! hoppas du hittar någon ny bebbe att leka med.. så slipperu leta ny karl ;)



hur gåre me våra jäkla planer?!?! blire nån marknad eler? :)

2012-03-12 @ 18:06:36
URL: http://nicokonst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0