Storstadning idag

Jaa vart internet har pajjat igen. Eller det var nagot fel iaf for alla TOT-anvandare i Krabi igar tydligen sa hela kvallen igar var jag och Ri tvugna att umgas. Sjukt. Fast vi har ju ganska kul ihop nar vi inte sitter med varsin dator i knat flera timmar i strack. Tanka sig.
Och idag har det inte varit nagon skola for det ar nagon Buddha-day sa jag har storstadat hela lyan eftersom jag inte haft nagot Internet att leka med. Sa underbart rent det ar dar hemma nu. Men jag kanner pa mig att det kommer ske en olycka ikvall. Typ att Ri tappar en fet gryta med rod curry som skvatter ner halva huset och all ren tvatt som jag tvattat idag.
Det brukar namligen bli sa nar jag har stadat sadar noga som jag gjort idag.

Hm, jaa vad sker nu? Ska forsoka fa nagon av mina kollegor att mala naglarna pa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0