Ungefär såhär känner jag mig idag


Vill också bara lägga mig ner på marken och skita i allt. Hatar sånna här jobbiga små förkylningar som gör att man tror att man är döende när man vaknar på morgonen men efter att ha druckit och ätit lite mår man prima ballerina, drar till stranden, leker med kompisar.. Tills man börjar bli trött. Åker hem. Vill dööö för man har ont i huvudet och snoret bara rinner och rinner och rinner och hur mycket man än snyter sig så måste man ändå kila iväg och fräsa igen efter fem minuter.
En sån förkylning sitter jag och myser med nu.


Och nu på kvällen känns det som att jag sprungit ett maraton (vilket jag nästan har gjort på jobbet, mellan skrivbordet och in på toaletten för att snyta mig).


Sååå, för att lyda alla thaiar som säger att det är jättedåligt att äta melon när man är sjuk har jag varit på 7eleven och bunkrat upp med massa choklad och kakor som jag tänkte mula i mig efter att jag tvingat Ri att hjälpa mig med läxan.

För frukt = dåligt. Frukt är inte godis, godis är inte frukt. Godis = bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0