Idag har jag provat dykning!

I morse ringde Bella och frågade om jag ville följa med och bada någonstans långt bort och jag tänkte att det kanske inte var en så bra idé eftersom jag är lite sjuk. Och en liten stund efter det ringde Denice och frågade om jag ville komma till Pranang och provdyka.
Men jag bestämde mig för att följa med Bella.. och kanske bada liiite. Men så kom jag på att om jag ändå kan bada liite så kan jag lika gärna prova på att dyka liiite. För det är ju något jag verkligen vill göra.

Så jag slängde på mig min leopardbikini och packade ner leopardsarongen i min leopardväska (vadå besatt av leopard??) och satte mig på en båt och åkte till Railey.

Sen vadade jag över i det höga vattnet till Pranang och ficka prova att dyka!

Kolla bara vad glad jag var.

Det var jättekul att prova på lite dykning. Var bara nere i tio minuter på fyra meters djup och det enda jag såg var en liten firre, en liten rocka och någon sorts undervattenstusenfoting.. Typ.
Men nu vet jag att jag verkligen vill dyka på riktigt!
Så så fort det blir lågsäsong drar jag och Riset iväg någonstans och dyker!

Kommentarer
Postat av: nickolina

hoppas att du inte tar för givet den vackra omgivningen o fattar hur jävla nice du har det!!!!!!!!! ;)

2012-03-25 @ 23:31:22
Postat av: Gaymasen

Dyka är sååå häftigt. Vill ta dykarcert. efter att jag dök sist. 12 meter och massa häftigheter. Åh det är en sådan häftig känsla. :D



Och eller hur! Jag älskar hur jäst doftar. Synd att det smakar perkele bara. Haha.

2012-03-28 @ 11:40:02
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0