Det regnar, katten är galen och jag är skärrad

Eftersom kissen var hysterisk försvann hon ut ur bild när jag knäppte.. men hon är där. Därför ser jag aningen psycho ut.

Här sitter jag med mitt midnightsnack och delar med mig av taro-pirogerna till kissen men hon vill inte äta kanom.. Konstig kisse, jag menar hon är ju thai och borde därför äta vad jag än ger henne för sånna är de thaidjuren.
Men hon blev helt bananaz och klöste i alla påsar jag har här framför mig och helt sjöblöt var hon så jag gick till kylskåpet och tog fram min planerade frukostkrabba och gav den till kissen. Hon verkade helt utsvulten och jag vet att hon har två bebbar som suger tuttarna snea på henne dag ut och dag in.
Själv sitter jag mest och gnager på lite godsaker för jag måste äta när jag tar min antibiotika.

Det blev ingen mysig hemmakväll med mannen min. Det blev en skräckfylld kväll hos Denice och jag har fått en lättare panikattack/panikskrattattack, skrikit och varit oerhört rädd och orolig.
Men mer om det imorgon. Nu tänkte jag försöka sova för att stiga upp tidigt och så ska jag försöka be en aftonbön på arabiska om att Ri ska komma hem och spoona mig. Google translate here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0