Skolan går väl sådär just nu

Dålig dag i skolan. Satt som ett nyvaket fån hela tiden och fattade ingenting. Läraren och min numera enda klasskamrat försökte förklara allt för mig men det gick inte så bra. Min klasskamrat bara lär sig mer och mer och jag känner mig bara dummare och dummare för varje gång nu.
Börjar förstå varför mer än hälften av klassen har försvunnit.

Men jag ger inte upp!!

Efter skolan lyckades jag iaf locka med mig Ri på en fika mitt emot moskén och så kom Chart också och jag frågade honom om han har en borr att låna ut och det har han! Dessutom påstår han att han lärt Ri hur man borrar så vi kan låna den och sen kommer vi ha hyllor på väggarna!! Den dagen det sker kommer jag kissa en skvätt i trosan jag lovar. Av glädje alltså.

Inte riktigt lika mysigt som alla caféer i Sverige.. Men gott som attan med pannkaka och iste och DET kan man inte få i Sverige. Sen så gillar jag ju faktiskt thaistyle ibland. Ibland.

Nu ska jag rulla iväg till Blue Water och träffa Elayla!

Kommentarer
Postat av: madde

Har funderat länge på det här nu men har RajRaj klippt sig, han ser så underlig ut i hårt på alla kort =) kram

2012-05-19 @ 13:10:16
Postat av: amanda

har suttit och läst igenom halva din blogg och nu är jag fast i den, när jag egentligen skulle ha tagit tag i mitt liv istället och pluggat. kan tala om att du nu fått en ny follower. satt och sökte bloggar om thailand, mitt saknade land, då din blogg "ploppade" upp.



jag är en tjej som lever långt nere i sverige, och verkligen drömmer om att få leva ett liv som ditt, hehe. ännu är jag inte tillräckligt gammal för att få flytta ifrån sverige, men snart. jag har snackat länge om att bo där nere, som är verkligen min dröm. efter att ha vart där 7 gånger på 15 år och inte precis levt där nere som "vanliga" turister/faranger på sina bluevillage hotell.



efter att ha läst din blogg så ska jag hålla kvar min dröm, haha, för om du kan så klarar jag det förhoppningsvis, trots att ingen gillar min idé. men varför leva ett förjävligt tråkigt liv i sverige, när man kan leva ett tråkigt liv i thailand istället, hehe, men man lever bara en gång, om man inte är buddhist! så detta ska jag fan ta mig göra!



nu har jag en ny favoritbloggare, så det är du och foki som toppar listan, du puttar ner både kenza och kissie på en andra plats!



oj, detta blev lite långt. men ville bara tala om att du uppmuntrade mig verkligen ännu mer till detta, men det kanske inte är en dans på rosor men ändå! YOU GO GIRL !



nu ska jag ta tag i mitt liv, så att jag inom 5 år kan bo där nere eller uppe eller vad man nu ska säga, äh vi säger thailand ! ha det bäst!

2012-05-19 @ 14:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0