Tjejkväll, bajskudde och kattmyyyyys (och ett litet litet svin)

Vad kul det är när man kommer hem från en hejdundrandes tjejkväll (tjejkväll + Yutt) och möts av sin renskrubbade vita kudde som ligger i bajsrännan och gottar sig.

Jag har alltså storstädat hemma idag. Tvättat, skurat golv, dammat, sopat, frostat av frysen (utan att det blev översvämning, spillde dock ut en hel del vatten på golvet ändå), tvättat alla hyllor och inuti kylskåpet, tvättat fönster och även blekt lite vita tyger som inte var så vita längre.
Bland annat den här kudden som jag ägnade cirka 30 minuter åt att skrubba ren och fin. Nu är den full av mögel/grönt slem från min och grannarnas disk.

Men det löste jag med att hänga upp kuddfodralet igen och sen gå in i sovrummet, lägga mig på golvet och skåda mina älskade bebbar.

Kolla så jääääääävla söta de är när de leker. Och sover. Snuttar tutte. Går. Tittar. Andas. Jämt.

Och självklart när jag låg där en meter från ungarna skulle morsan komma och plantera sina monsterspenar med tillhörande kropp UNDER mig. Söker kärlek? JA. Får hon nån då? Kanske lite mindre än vad hon vill ha. Hon jagar alla men framförallt mig hela tiden och jag tror faktiskt inte att det är för att hon tror att jag ska kidnappa knodsen.

Läsare med riktigt skarpa ögon kan ana min svinkoppa bredvid ögat. Den sitter och gror och har gjort det i två veckor nu. JÄVLA SKIT. Har ätit en antibiotikakur som inte hjälpte och jag är rädd att jag har blivit immun mot antibiotika.
Jag har fått en ny kräm att smeta på (som dr Somboon verkade ha tillagat själv) och är inte svinet borta imorgon måste jag dit igen och få starkare antibiotika. Men erbjuder han mig det så.. Ska jag verkligen försöka fly för jag vill inte förstöra min kropp mer nu med äckliga mediciner som kommer döda mig en vacker dag.
Hjälp mig någon som vet vad man ska göra med ett varigt kliande utslag som inte försvinner av antibiotika och läkaren vägrar göra en odling. Är det bara att hoppa ut för ett stup?

Kommentarer
Postat av: ANNA

http://www.svinkoppor.org/behandling/?gclid=CMHg5uWuprACFcWJDgodYj3XXQ

2012-05-29 @ 22:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0