Ett inlägg om Denices förut så håriga stjärt

My OH my. Vaknade halv tolv igår morse och skulle precis åka och hämta mitt smink på Elaylas hotell innan hon skulle fara tillbaka till Ao Talane och precis när jag skulle åka började det ösregna. (Varför händer det ALLTID mig?!)
Så tog det inte många minuter innan strömmen gick och jag fick ligga hemma ensam i soffan och läsa en bok. Sen fick jag nog och åkte och hämtade Ella så jag fick lite sällskap.
Och så kom Denice också och i brist på annat att göra började vi vaxa hennes stjärt.

Det var helt underbart kul, fantastiskt och äckligt. Förlåt gumman du är inte äcklig men det var inte så mysigt när du fes mig i nyllet. Herre min geeeee. Nu är Denices stjärt iaf len som en babianröv.


Kommentarer
Postat av: Bella

Va? ingen bild? trakit

2012-05-28 @ 10:56:42
Postat av: Bella

Haha nu ser ja att d e en video me... tankte val!

2012-05-28 @ 10:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0