Svinet ska vara borta om fyra dagar

YEEEEEEEEEY jag har varit hos doktorn igen för att checka svinet och han sa att infektionen verkade vara borta. Nu är det bara ett sår som blöder lite ibland så det är bara att fortsätta att hålla det rent så kommer det att försvinna inom några dagar.

Fick skäll av Denice idag att jag inte har lagt upp bilder och skrivit om vår tjejkväll. Fast jag har verkligen för mig att jag har gjort det. Men i så fall så kommer det igen. Vi har haft tjejkväll jag, Ella och Dennis. Vi dippade chirre och grönsaker i min GRÄDDFIL. Yes. Gräddfil från Makro. Dyrt men så värt det.
Har en burk gräddfil kvar i kylen och den ska jag göra något jävligt mumsigt med. Tacos? Pasta? MMM.

Men nu måste jag nog skynda på med mitt liv här. Denice sa att vi skulle ut ikväll och därför måste jag göra läxan NU och duscha, laga mat, äta och smörja min svinkoppa. HEHEEEE HERRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0