Vår gäst styr och ställer här hemma

Kattbebbarna har sovit hela natten i garderoben och mamman kom någon gång vid tre-tiden och då blev ungarna helt galna så jag vaknade. Lite sött var det, som riktiga små bebisar.
Men i morse när jag vaknade fixade jag i ordning i Suppers gamla bur och ställde den i köket och flyttade ungarna dit. Skitmysigt hade jag gjort.

Det tyckte inte mamman.
Så nu har hon flyttat ungarna in bakom soffan. Jag vet inte vad som händer om man lägger sig i soffan nu om ungarna mosas.. Det lär väl visa sig.

Mamman förföljer mig vart jag än går och jag får inte sitta var jag vill för då knuffar hon bort mig. Hon är väl rädd att jag ska flytta ungarna igen. Men det ska jag inte. De kan väl få ligga där i en vecka sen får de flytta till buren. Om ett tag kommer hon inte vara lika rädd om ungarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0