Woh nu ska vi bli musikaliska

HEYHEYHEY I'M ALIVE! Även fast man kanske skulle kunna tro att jag gått och hängt mig efter mina positiva inlägg den senaste tiden. Men så är inte fallet.
Jag har varit busy. Med att inte gå till skolan. Jag misstänker att lektionerna är inställda för att vi inte har någon lärare och inte för att läraren är sjuk som de säger. Thaiar är ju liksom aldrig sjuka. Dessutom har min lärare slutat och ingen vet vem som ska ersätta henne. Hoppas att det har löst sig till imorgon.

Annars då. Jo, idag har varit en bra och dyr dag.

Har käkat en jävla massa. Först frulle med min man som var ledig från jobbet och sen for vi iväg mot stan. Stannade på vägen och lät Mulle Meck tajta till min kedja och pumpa i lite luft i mitt bakdäck.

Sen ville jag shoppa loss ordentligt men jag lyckades hejda mig inne på Tesco Lotus. Hittade en tröja som var så läcker att jag kissade en liten skvätt i brallan men jag såg i Ris ögon (och hörde från hans mun) hur ful han tyckte att den var. Inte för att sånt brukar hindra mig men jag måste ju hålla lite i slantarna nu när jag är arbetslös.

Sen etade vi KEJEFFSII.. Oh, första gången jag snaskade KFC tyckte jag att det var döäckligt (kan ha berott på att det var på den tiden jag var vegetarian) men nu har jag verkligen lärt mig uppskatta detta. MUMS ÄRE!

Sen rullade vi tillbaka mot staden och köpte oss en ukulele! Wey, vad fin den är. Jag vill inte sluta kolla på den. Ri spelar på den men det vettefasen om jag klarar av. Jag står för skönsången i vår duo.

Kommentarer
Postat av: Stella

Är det möjligtvis Foki som har inspirerat er till denna underbart vackra ukulele? Inom kort förväntar jag mig nu ett videoinlägg med Ris vackra spelande och din vackra skönsång. Ett önskemål är hit me baby one more time :D Håller tummarna...

2012-05-04 @ 08:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0