Jag och mina dö'huven

Här sitter jag och målar deadheads på tassarna.

Varför heter det inte deadhead? Sjukt mycket roligare namn än skull ju.. Ska börja säga deadhead.
 
Annars dååå... Det har ju regnat hela dagen och min stjärt är glad att soffan är så mjuuk. Har jobbat på gropen i hörnan av soffan ordentligt idag och jag känner att den börjar ta sig. Börjar bli som min mor när hon sätter sig i saccosäcken.. Jag kommer inte upp!
Just nu är dock större delen av soffan upptagen av min lilla familj.
Stackars papa boo boo som varit ute i regnet hela dagen och kom hem väldigt upprörd. Han hade bråkat med en indisk kvinna som var en bitch och hon hade skrikit åt Ri och han hade skrikit tillbaka. Jag bara började asgarva och sa ååååååååååååh jag hade verkligen velat vara där och se det!!!! för han är ju ingen sån som skriker. Men hon hade stampat i marken, pekat med sitt finger och sagt att han inte respekterade henne för att hon var tvungen att vänta fem min på sin transfer till hotellet.
 
Men ändå, alla ni som har träffat Ri..
 
ERKÄNN ATT NI OCKSÅ SKULLE VILJA SE DET!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0