Khao soy

 
Är det olagligt att döda kattungar?? Alltså om de är typ 4 veckor gamla? Och skriker 24/7?? Jävla grannar kan inte ta hand om de två knoddarna de redan har som är pyttesmå och söta, nej de kommer in till mig och käkar min mat och nu har de skaffat två ännu mindre kattungar som SKRIKER dygnet runt.
Så jävla jobbiga.
 
Mina katter stör liksom ingen annan än mig. Och Ri.
 
Hur som helst. Häromdagen lagade vi khao soy och det vart himmelskt gott även fast vi inte hittade sånna nudlar som man ska ha så vi använde padthai nudlar. Jäklar alltså, nu har vi lärt oss något nytt så vi slipper äta samma gamla curry, pakbong och omelett varje dag hehe.
MÖMS.
Fy satan vad gott. Hungrig jag blev nu. Måste åka och äta khao man gai som jag endast ätit EN GÅNG sedan jag fick salmonella av det. Hehehe.. Hoppas jag får det igen. Det var så kul!

Kommentarer
Postat av: Sara

Är det olagligt att döda kattungar? Fyfan för såna jävlar som du!

2012-10-05 @ 19:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0