Nu verkar det som att regnsäsongen äntligen har börjat!

Lite glad var jag faktiskt över regnet igår (och idag) för då fick jag ju använda min nya jacka som jag trodde att jag ALDRIG skulle få använda förutom under mina nattliga snaskturer till seven.
Och så får ni ju se mitt sovrum. NYA tänkte jag skriva men kom sen på att jag redan bott här i en månad (!!) nu.. Shit pommes.. Tur att vi iaf fått upp lite saker på väggarna fast det är långt ifrån klart och ordning&reda här hemma.
Så kan ni ju också spana på min drömfångare som tappat en av sina ringar i flyttarna och det måste jag också åtgärda men jag har inte varit så pysslig den senaste tiden. Men vem vet, pysselfrida kanske tittar fram igen snart när jag fått lite fler idéer?
 
Nu ösregnar det och jag har spenderat morgonen med att träna så eftermiddagen blir filmmys med kissarna i soffan. Alltså jag ligger ner och de springer runt överallt och river huset. Som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha... grymt billigt nu efter semestern! Och Finnair är jättebra! VILL boka...:/

Vad vackert Pai är alltså har njutit så av dina fina bilder!

Snygg jacka by the way!;)

2012-09-13 @ 13:30:55
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0