Pannkaksfrulle

Med Dennis och Yutt idag innan jag for till skolan. Självklart började det regna lagom till det var dags att fara och slutade när jag satt i klassrummet. Sen började det ju igen när det var dags att åka hem så jag satt och hade kvarsittning med Colin i nästan en timme men det slutade inte ändå.
 
Så när jag kom hem åkte vi till marknaden och köpte massa hamburgare, kanom och frukt som vi sedan snaskade framför The five year engagement som var skitrolig ju. Kan bero på att jag är lite kär i han mannen där efter How I met your mother men jag skrattade mig igenom hela filmen. Båda två lyssnade med hörlurar så grannarna måste trott att vi var knäppa. Här ligger vi helt knäpptysta i soffan och får skrattanfall som leder till hostattacker för min del.. från ingenstans.

Kommentarer
Postat av: Sara - Thaison

Hej Frida,
Jag använde Activia vanilj första gången. Första gången blir den fortfarande lite söt men när du gjort yoggin ett par gånger så finns typ inget socker kvar och den smakar naturell. Supergott!

Hur går det med thai lektionerna? Jag har börjat igen, suck. Att det ska vara så förbaskat svårt :/

2012-09-13 @ 05:43:41
URL: http://sara-thaison.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0