Update

Här kommer en spännande lista på allt som försiggår hos mig just nu:
  • Vi väntar antagligen tillökning i familjen *googlar kattabort, klinik Ao Nang*
  • Jag har efter fyra veckors boende här tvättat väggarna i badrummet, de var tydligen gråa och inte bruna som jag först trott
  • Sitter just nu och suger på en turkisk peppar och skär upp tungan så den blöder
  • Har inte kommit ur mitt semester-mode och ska därför åka in till stan och shoppa INNAN skolan idag
  • Drömde att jag glömt packa upp väskan från semestern och jordens största tvätthög låg framför mina fötter. Kanske dags att låta Ri ta hand om tvätten ett tag framöver
  • Det ser tomt ut i köket och vi ska inte shoppa inredning förrän halloween har tydligen jag bestämt
  • Jag känner mig så himla glad och har så himla många planer just nu, men bara inga planer för längre in i framtiden än att jag tänkte prova att göra soltorkade tomater om jag kommer hem tidigt från skolan i eftermiddag
  • Jag börjar jobba snart och det är nog bra för mitt psyke, kommer dock bli jobbigt i början att börja PRATA och sluta jama som jag gör mest nu för tiden
  • Nu ska jag ta en dusch och torka mig med en blöt och kall handduk som aldrig torkar
  • Sen ska jag stoppa Bang i en plastpåse och ta med han till skolan, han behöver lite äventyr nu när Pussy är skadad och tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0