VIKTIGT MEDDELANDE TILL MINA LOVERS

Okej nu händer det grejer. Äntligen har jag tagit tummen ur röven och börjat möblera om på den NYA BLOGGEN och nu vill jag alltså att ni mina kära 19 följare på bloglovin går in där och klickar i den lilla rutan som jag så duktigt har placerat uppe till höger. Alltså börja följa min nya blogg!
 
Och sen ni andra som inte följer mig på bloglovin, ni får ju självklart också göra det men jag har inte riktigt fattat grejen där ännu... Jag följer inte ens någon för jag förstår inte vad det är till för men jag har det ju för eran skull!!
 
Såååå... Mina gamla inlägg kommer ju att ligga kvar här på blogg.se tills jag har överlistat dem och lyckats flytta inläggen på egen hand så tills dess får ni glömska jävlar klicka in här och sen klicka er vidare hit.
 
 
---------------->    www.fridainthailand.wordpress.com    <----------------
 
 
 
(HEHEHHE sen så har jag kanske kommit på ett sätt att byta er favoritblogg på bloglovin utan att ni behöver göra ett skit. Vänta och se. Eller gå in och gör det själva. Puss på er!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0