jul

Dagen innan julafton då. Gick upp sex i morse och fick skjuts till Posten där det ovanligt nog inte var party, det var livemusik i form av mumlande julsånger. Det bjöds på pepparkakor, lussebullar och julmust till lunch och stämningen var hög i fikarummet. Det har jag aldrig upplevt tidigare under min tid där.
Fick sluta tidigt så jag åkte hem och kollade på en otroligt bra film som gick på teve sen somnade jag. När jag vaknade var det fullt liv i huset, det skulle julstädas, pyntas och skinkan skulle knådas eller något sånt. Jag vet inte vad man gör med den, har aldrig tyckt om julskinka.
Passade på att suga lite på mina mjuka misslyckade kolor och käka lite ischoklad. Lyckades även trycka i mig ännu mer lussebullar, pepparkakor och lite nonstop. Jag har verkligen non stop när det gäller att äta.

Imorgon ska mina kusiners föräldrar och min sysling och hans mamma komma hit. En sak som är trevlig är att i år blir vi lite fler än förra året då det var min kusin, hennes mamma och pappa, mina föräldrar och jag. Satsningen i år ligger oväntat nog inte på julklapparna, körde på ett 3D-tema när det kom till inslagningen. Känner mig jävligt nöjd trots att det bara är tre julklappar allt som allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0