Varför kör alla runt med takbox?

Jag såg en svart bajskorv idag, det var typ det mest spännande som har hänt idag förutom att jag har semester!!

Best day of my life, eller the best ten days of my life.


Var ju tvungen att fira detta med att för första gången lyssna på RH fast tyvärr var det ganska trångt i SR av olika anledningar, fast inte för att det används till så mycket annat än ett SR. Men iaf, RH var inte alls som jag hade tänkt mig, satt bara och väntade på att låtarna skulle komma igång, det fanns potential jag kände det. Men ingenting hände, man blev bara seg och kände för att plocka fram vattenpipan och kolla på the big screen. Eller?

Nu sitter jag bara och väntar på att Fredrik ska landa så ska jag åka och hämta honom för att sen åka hem och käka middag vilket kommer bli väldigt sent men sen ska jag leka med Familjen hela natten, fast inte hela natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0