Jag önskar att Anna Skipper kidnappade mig

image91

Tv-kväll ikväll då. När jag har för mycket att göra stänger jag bara av och gör sånt jag inte borde göra. Typ kolla på teve. Men då upptäcker man saker.
Ex. när jag kollade på Du är du äter sa min favorit Anna Skipper att man inte ska äta något efter klockan sju på kvällen men att det går bra att dricka något varmt.. HOT SHOTS!  (Här vill jag bara säga att man inte ska begränasa sig till Galliano Hot Shot utan det går lika bra att spetsa kaffet med vad som helst och svänga ner.)
Sen undrar jag en sak.. Man ska inte äta efter klockan sju, när får man börja äta igen då?

Sen kollar jag på en vidrig grej nu. En syster och en bror making sweet illegal love. Förstår mig inte på sånt men visst klart de får pyssla med vad de vill, hoppas bara att de skyddar sig så det inte sprutar ut incestungar med fem huvuden och sånt.

Mina halsmandlar har blivit värre igen. Ska trycka i mig glass, bäst att micra den först så jag kan dricka den så det inte blir lika onyttig. Man vill ju inte bli tjock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0