Vi kan kalla honom Mohammed

ÅHÅHÅH CINCO, FIVE, VIISI, пять JA FEM FUTTIGA DAGAR KVAR NU!
Det är fan i mig inte långt alls!! Och jag som har en hel del att göra, typ bli snuskigt rik, vaccinera mig mot alla sjukdomar som går att vaccinera sig mot, skaffa ICA-kort, gå till läkaren, ta körkort.. BLA BLA BLA.

Men inget av det där lär ju hända. Så jag ger helt enkelt upp och tar det som det kommer.



Vi lekte lite hos Sandra igår, några stycken. På vägen dit kände jag hur mina "migränliknande symptom" började gro i min hjärna. Senare på kvällen var de "migränliknande symptomen" ett faktum och Elin kastade in mig i en taxi så jag åkte hem och sov. Det var härligt för mitt huvud.

Nu har jag också fått ett 1000 mil långt mejl från Stella och det gjorde mig glad att veta att dom lever där nere, saknar dom där thaiarna faktiskt.

Kommentarer
Postat av: anna

FAN VA SHYSSTA MUSKLER MAN HAR!

2009-08-25 @ 10:40:08
URL: http://annasbl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0