Jag har inte heller bilder Malin

Tänker aldrig berätta för någon vad jag helst av allt vill jobba med.
Jag menar, hade jag varit elva år hade folk tyckt att det var gulligt. Tjäna en slant så jag kan köpa godis, men jag är nitton.
Jag gjorde upp en lista i mitt huvud på vad jag absolut inte kan jobba som:
  • Försäljare
  • Kassörska på konsum eller liknande
  • Kassörska i klädaffär eller liknande
  • Personlig assistent
  • Brevbärare på citymail

Sen gick jag in på plats banken. Dessa jobb hittade jag:

  • Telefonförsäljare
  • Kassörska på ICA
  • Kassörska
  • Personlig assistent
  • Brevbärare på Citymail

Är det bara jag som tycker att listorna liknar varandra lite? Känns som att platsbanken inte är det rätta stället för mig ändå, inte för att jag någonsin tyckt det. Men jag har mailat varenda jäkel nu. Och jag lyckades till och med hitta en bild på mig där jag bara ser VÄLDIGT konstig ut.

Nu håller jag på att dö.. Ska snart bege mig till frissan som är det värsta jag vet. Dels för att jag vet att hon kommer borsta mitt hår och det är så obehagligt och dels för att jag vet att jag kommer bli så ful att jag inte kommer våga gå ut därifrån och kommer behöva ringa min far så han kommer med en svart sopsäck som han trär över mig innan han smugglar in mig i bagageutrymmet på bilen. UH.

Kommentarer
Postat av: Annika

särskrivning.....

2009-05-11 @ 12:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0