Jag såg ung mamma 15 igår

Ååh, suppersvettig dag. Började med att jag vaknade bredvid Nina som kilade hem precis efter att jag vaknat. Jag låg kvar i sängen och ville dö ett tag men sen gick jag upp och åkte och pressade i solariet. Det skulle jag inte ha gjort. Det var svettattack gånger 1000 och jag fick gå ur solariet flera gånger  för det snurrade i min lilla söta hjärna och jag gled runt där inne som en dåre i mitt utsvettade svett.
Sen var ju resten av dagen rätt lökig också, det är ungefär 1000 grader ute så jag försökte vara smart i morse när jag skulle klä på mig. Satte bara på mig en kjol och ett linne, kjolen blåste upp en hel del. Jag viasade mina skinkor för rätt många idag. Men det kändes ändå härligt för när man kollar på typ alla andra så har de på sig vinteroveraller fortfarande.

Ikväll hade jag tänkt kolla på Låt den rätta komma in men jag tror inte jag pallar. Har redan kollat på Slumdog Millionare och ungefär 50 avsnitt av 90210. Käkade för övrigt världens godaste grönsaksdipp (grönsaker och dipp), choklad och andra äckliga smågodisar. Då mådde man som en kung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0