Nu ska jag plugga! Men...

WOOH hittade inget mindre än KALLA KYSSAR i frysen!! Jävligt gött.. Det kan jag leva på hela kvällen, eller? Skulle iofs vara gött med lite mer för de var lite för små för min smak. Glass med nougat format som mumsmums med choklad över.

Har precis kommit hem från Stella, till vår stora besvikelse var inte alls så många avsnitt kvar av AA att kolla på och ibland behövdes det spolas tillbaka för att en viss kille hade lust att göra marsvins/gris-ljud.
Vi käkade mumsig svampsås och pasta till middag och frallor med ost (Stella hade MESSMORRE!!). Känner ändå att nu när jag kom hem behövde jag fylla på och det kan ha och göra med att jag fastade första halvan av dagen, dock oavsiktligt.
Hade mitt näst sista prov i hela mitt liv idag. Hur det kändes? GÖTT.

Sen vill jag bara nämna att Max och Dennis LA är de koolaste killarna jag känner och det är en ära för mig att gå till skolan varje dag och få vara i deras närhet. Hur ska jag klara mig resten av tiden? Vi har tre veckor kvar till studenten nu där vi får lyckan att ses VARJE DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0