IN I DUSCHEN PRONTO!!

Så har man prickat av ännu en sak på to do-listan. Köpa en "vägg".
Idag for vi in till Krabi town (efter en stunds frysande i sötvattenshålet, tänkte tillbaka på min och Alices underbara nyårsafton där) och köpte massa tyg som jag ska hänga upp som ett skynke som då ska bilda en slags mjuk vägg.
Råkade dock överdriva storleken av ytan som skulle täckas och köpte liite för mycket tyg men det blir nog superbra, lite mysig porrstämning där. Så imorgon behöver jag bara investera i en stång sen är allt klart... Neeej då jag känner på mig att mycket kommer att gå fel. Så nu tar vi inte ut någonting alls i förskott här.
Dessutom kan jag inte vara superhappy för jag har inte alls mycket kosing och min kära mor verkar vilja ignorera mitt förslag att hon ska skänka mig en slant.

NU KOM ÄCKLIGA DENICE-HORAN OCH TVINGADE MIG ATT GÅ TILL HIPPIES BAR OCH JAG HAR JU IGNEN EGEN VILJA SÅ JAG MÅSTE FÖLJA HENNE. FY FAN VILKET JÄVLA JOBBIGT LIV JAG LEVER MEN HON KAN JU GLÖMMA ATT DET BLIR GIRLS NIGHT OUT IMORGON. BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0