Att bilda familj

Sitter och läser i min blogg. Ack så skoj det kan vara.
Läser om hur den biologiska klockan bara tickade högre och högre för var dag som gick. Läser också om hur jag funderade på att konvertera to the dark side för att ens få en partner (kanske för att kunna adoptera).
Vad glad jag är att jag funnit en man som inte gör så jävla mycket motstånd till mina familjeplaner.

Om jag inte skrivit det innan så är syftet med min resa att utöka familjen.

Planen
Dag 1
Jag blir gravid. Fortfarande oklart hur.

Vecka 40
Tillsammans åker vi till Sverige för att föda våran schimpansunge och träffa släkten.

Augusti 2011
Hela apfamiljen åker tillbaka till Thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0