Ibland smakar jordnötterna kattkiss

Ja jävlar vilken träning det blev igår! Svetten lackade och det var gott om mjölksyra och antagligen träningsvärk idag.. Ja säkert kan jag ju inte veta för jag kollade bara på eller ska jag säga att jag peppade Ri så han orkade hela vägen?
Men ikväll har jag lovat att träna också, är dock inte helt säker på att jag kommer orka hoppa 17 minuter hopprep utan att stanna, 50 situps och 28 armhävningar. Vi får se.
Idag åker iaf Bella hem till Sverige. Om lite drygt en timme drar vi iväg och vinkar av henne på flygplatsen. Innan det ska jag väl hinna duscha och smörja in mina svampar och kanske diska av min tallrik också. Maybe maybe maybe att jag bäddar rent i sängen när jag ändå är på gång.

Såhär såg iaf Ri ut när han hoppade runt som en liten apa igår

Just det igår hade vi picnic på stranden och då körde det förbi två rescuebilar med lysena på. Då sa jag "Oooh big accident" men det ville inte Ri gå med på. Han trodde att det bara var någon som skurit sig på en liten corall eller något. Men i morse viskade en liten fågel i mitt öra att det var två thaibrudar som hade dött och att det var en kille som jobbar på Lazy bar som hade kört ihjäl dem. Kanske ska sätta på mig hjälmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0