Boom boom boom

Onsdag idag då. Dag nr åtta i Saweeden. Åttonde dagen utan jobb. Fy fan.

Söker jobb som en liten vessla (om dom nu söker mycket jobb) men ingen hör av sig. Snart gräver jag ner mig och självdör. Vill inte, kan inte, orkar inte tralla runt i kalla jävla Sverige utan jobb. Det betyder bara att jag måste vänta längre på att få åka tillbaka eller att jag kan åka dit och stanna i en månad. Då dör jag hellre.

Idag ska jag söka vidare.. Hoppas bara att någon ska komma fram till mig och ge mig fetaste mest välbetalda jobbet. Jag lovar jag skulle klara det hur bra som helst! Born to be hjärnkirurg.

Igår hängde vi i Elins båt hela dagen, käkade mackor och drack öl.


Sen vart det Gossip Girl-kväll hos Denice. Extremt mycket Gossip Girl. Fy oss!

Kommentarer
Postat av: Rebecca♥Stark

fin blogg verkligen!

allt bra?? ^.

2010-05-12 @ 20:18:58
URL: http://starks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0