Jag vill åka till ett annat land

En perfekt dag att ligga hemma och göra ingenting. Ska fila lite på mitt CV, kolla på Gossip Girl och ligga under täcket och käka godis när det spöregnar utanför. Fast detta skulle ju vara tusen gånger mysigare i Thai.
Gossip Girl känns numera väldigt Thai. Alla gånger man inte orkat gå ut och jag och Denice tvingat Ri att kolla på den serien. Vill vara där nu när det regnar!
Jeez vad det vräker ner. Såhär vill jag ha det i Thailand. Älskar när det regnar. Helst när det regnar så mycket att det blir kallt och man inte kan jobba så man får ligga instängd hemma och bara mysa. Åka superlångsamt till närmaste matställe och köpa lite krubb. Komma hem helt blöt och kall.

Lisa och Mathilda är hemma. Jag är glad.
Jag måste söka jobb nu. Någon där nere i det lite varmare landet vill att jag ska tjäna ihop pengar fort och skynda mig tillbaka. Jag kan inte påstå att jag inte vill detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0