Sju veckor, sju veckor, sju veckor..

Jag vill också ha vårkänslor. Jag vill också kunna sitta på en uteservering och käka utan att få köldskador.

Igår kom massa tjejer hit och vi käkade lite sen drog vi in till Wollmars och drack lite öl och svepte en jäger. Sen blev det långpromenad med Johanna och hennes stekiga man som guidade oss runt ungefär hela söder. Slutade inte med att vi gick in och satte oss på en mysig bar och sippade cosmopolitan. Det slutade med att de kilade hemåt och jag drog till Oj Oj Oj (lustigt namn tyckte jag fö.) och mötte upp Mikaela, Denice och Peter mittbena.

På vägen hem ringde jag Ri och jag blev inte ledsen efter vi hade pratat utan jag var mest glad. Jag har ju snart vart i Sverige i en vecka så jag börjar väl vänja mig.
Ikväll ska jag fota massa kläder, min stereo, skivor o lite sånt som jag tänkte slaska upp på tradera. Hoppas jag får in några slantar!



Jag saknar mina bästisar! Men snart kommer dom till Sverige och kelar med mig. En och en halv vecka kvar. Göttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0