Gissa vad jag gjorde igår!

Först ritade jag en asful smiley på en killes röv sen fick jag raka hans håriga skinka! Han fick för sig att han ville tatuera in en smiley på röva så det gjorde han. Men tatueraren ville inte tatuera den smileyn som jag ritade på stjärten utan han ritade en egen men jag lyckades övertala honom att göra så smileyn skelade med ögonen trots att han inte ville ha den så.

Det var en rolig kväll igår. Hade blivit en del roliga bilder om jag bara tagit med batteriet till kameran!!

Väntar just nu på att Stella ska sluta sussa. Hon ringde mig tidigt i morse men då vaknade jag inte så när jag ringde upp vid halv tio ville hon sova en skvätt. Ska väl sätta på en film och vila lite själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0