Det blir nog bra snart

Idag har jag flängt runt med moppen överallt. Försöker fixa alla papper för att jag ska kunna börja plugga. Nu ska jag bara översätta mina betyg och ta reda på vad det är för adress jag har. Och hitta en karta. Ringa in vart jag bor.

Har åkt så mycket moppe idag att hela håret är en stor moppetova. Jag fattar inte. För bara någon månad sen fick jag min första moppetova, alltså att håret tovar ihop sig till en liten men ack så svår att få bort tova. Och så började Bella mala om att det blir så när man inte har håret uppsatt när man åker moppe.
Har aldrig varit med om det förut men nu blir det så hela tiden.
Är det för att håret är så jäkla slitet eller?

Åh. Jag är lite stressad och har en skvätt ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0