Far val forsoka hitta julpynt har i Thailand da

YEY YEY YEY jag och Ri har nu malat tevebordet. BLACK! For att svart ar sa jakla snyggt. Allt blir snyggare nar det ar svart. Malade mina naglar svarta idag ocksa. Fan vad snyggt det blev.
Sen sa har det andra julpyntet letat sig in i hemmet. En liten folietomte. Har aven en tomteluva pa soffan.
Men hjalp mig, vad kan jag gora for pyssel sjalv??
MASTE JULPYNTA JAG ALSKAR JULEN!!
Berattade for Ri idag att Annelise fatt paket fran Norge med massa julsaker och da sa han att det far man nar man har en familj. Da fragade jag Ri om inte vi kunde skaffa familj. Men han ar inte alls sald pa julen sa han ville inte.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hamnade på din blogg av en slump.

Bor du i Thailand? coolt ;)

Du borde skaffa mer kategorier så man kan läsa hur/varför du är där! Är ju intressant!!

2011-12-08 @ 14:07:58
URL: http://nickys.se
Postat av: Emelie

det är ett tvprogram där man kan vinna 2 miljoner!:D frågesport typ haha.

Och du kan väl bara rita en tomte eller ngt och klippa ut och sätta på väggen?;) miss ya

2011-12-08 @ 18:59:49
URL: http://dodlarn.blogg.se/
Postat av: madde

Frida du kan göra smälkarameller som man gjorde när man var lite å gick i skolan, fast du kanske aldrig gjorde sånna =)

sen kan du klippa snö flingor av vit papper å sätta på fönstret eller kanske på vägen =)

bra ider iaf.

kram å godjul på dig vännen miss you

2011-12-08 @ 20:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0