Livet är svårt

Idag skulle jag sova ut. Sa till alla att INGEN får ringa mig vid halv tio som någon gjort varje dag den här veckan. Sen stängde jag av ljudet på telefonen och sov.

Tills det blev morgon. Och grannarna började kackla.

Herre.

Ena grannens kompis har flyttat in på andra sidan om mig. De springer mellan varandra med sina klackskor, släpar tofflor, skriker, skrattar, blir ashetsiga och börjar gå upp i falsett när de pratar. Så ja, jag sov väl inte ut sådär jättemycket.

(Dessutom, när jag skrivit det här inlägget har jag fått ändra flera gånger för att jag inte skrivit åäö. Jag använde inte min dator på tre dagar och så blev det såhär. KOM IHÅG: Inte låna ut den igen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0